czwartek, 7 lutego 2013

Guacamole z Ricottą

Pin It


Moja dzisiejsza pozycja to guacamole z serem ricotta. Dodatkowo, dla zdrowia, herbatka z mojej doniczkowej mięty, zalana ciepłą wodą z łyżeczką brązowego cukru.

Od pewnego czasu nie posiadam w domu telewizji, tak się złożyło, że nigdy nie mieliśmy czasu jej założyć. Niestety, ja bardzo lubię program Kuchnia +, który jest dla mnie źródłem wszelakiej kulinarnej inspiracji. Dodatkowo w przeliczeniu wychodzi to dużo taniej, aniżeli ciągłe kupowanie kulinarnych gazet (ograniczyłabym się do dwóch). I tak po ciągłych rozmowach, które mój Luby nazywa męczeniem. Doszliśmy do wspólnego zdania: bierzemy telewizję.
I się zaczęło, armagedon.
Ja nie potrzebuję wiele jeden program, który jest w zestawie startowym za 14.99. Ale moja druga połówka, zapragnęła programów sportowych, HBO, Fox i Cartoon Network. Więc wydatek rośnie do 159 zł. A podobno to kobiety są wymagające.

Jak tak dalej nasze wspólne rozmowy będą się rozwiać, będę zmuszona schować do torebki dowód i prawo jazdy i sama udać się do punktu. Przecież 14.99 to niebagatelna cena, wystarczy zrezygnować ze słodyczy przez 5 dni. Prawda, że oszczędność?

 Składniki:
  • 1 awokado
  • 3 łyżki sera Ricotta
  • 2 ząbki czosnku
  • sól i pieprz
  • odrobina soku z cytryny
Przygotowanie:
  • Awokado przekroić na pół i usunąć pestkę. Łyżeczką wydrylować zielony miąższ do miseczki. Wymieszać z serkiem oraz dodać czosnek, sól i pieprz. Pod koniec polać odrobiną soku z cytryny, pozostanie wtedy apetyczny zielony kolor. Pamiętajmy aby awokado było miękkie i dojrzałe, twarde niestety niezbyt się nada.

2 komentarze: